Infobar icon

Dodaj nadruk do koszyka lub produkty OUTLET

Kategorie
 
 
 
PL 2
 
 
 
 
 
 

Zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych

I. Postanowienia podstawowe

  1. Administratorem danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych przy przetwarzaniu danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej: „RODO”) jest GIVsport s.r.o. IČO 505 275 84 z siedzibą pod adresem Pod lipami 96, 033 01 Liptovský Hrádok (dalej: „administrator”).
  2. Dane kontaktowe administratora:

    adres: GIVsport s.r.o., Pod lipami 96, 033 01 Liptovský Hrádok, Słowacja

    email: info@givsport.pl

  3. Dane osobowe to wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej; możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba fizyczna, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie określonego identyfikatora, na przykład imienia i nazwiska, numeru identyfikacyjnego, danych o lokalizacji, identyfikatora sieci lub za pomocą jednego lub kilku szczególnych czynników, fizjologicznych, genetycznych , umysłowym, ekonomicznym, kulturowym lub społecznym.

  4. Administrator nie wyznaczył pełnomocnika ds. ochrony danych osobowych.

II. Źródła i kategorie przetwarzanych danych osobowych:

Administrator przetwarza dane osobowe, które mu przekazałeś lub dane osobowe, które administrator pozyskał na podstawie realizacji Twojego zamówienia. Administrator przetwarza Twoje dane identyfikacyjne i kontaktowe oraz dane niezbędne do wykonania umowy.

III. Podstawa prawna i cel przetwarzania danych osobowych:

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:

  • wykonania umowy pomiędzy Państwem a administratorem zgodnie z art. 6 ust. 1 litera b) RODO,

  • prawnie uzasadniony interes administratora polegający na prowadzeniu marketingu bezpośredniego (przesyłanie ogłoszeń biznesowych i newsletterów) zgodnie z art. 6 ust. 1 litera f) RODO,

  • Twoja zgoda na przetwarzanie w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego (w celu wysyłania ogłoszeń biznesowych i biuletynów) zgodnie z art. 6 ust. 1 litera a) RODO w związku z § 7 ust. 2 ustawy nr. 480/2004 Coll., w sprawie niektórych usług społeczeństwa informacyjnego w przypadku braku zamówienia na towary lub usługi.

Celem przetwarzania danych osobowych jest:

  • realizacja Twojego zamówienia oraz wykonanie praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego pomiędzy Tobą a administratorem; przy składaniu zamówienia wymagane są dane osobowe, które są niezbędne do skutecznej realizacji zamówienia (imię i nazwisko oraz adres, kontakt) Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy, bez podania danych osobowych nie jest możliwe do zawarcia umowy lub jej realizacji przez administratora.

Po stronie administratora następuje automatyczne indywidualne podejmowanie decyzji w rozumieniu art. 22 RODO. Wyrazili Państwo wyraźną zgodę na takie przetwarzanie.

IV. Okres przechowywania danych

Administrator przechowuje dane osobowe:

  • przez okres niezbędny do wykonania praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego pomiędzy Państwem a administratorem oraz do dochodzenia roszczeń z tych stosunków umownych (przez okres 15 lat od rozwiązania stosunku umownego).

  • przez okres do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, maksymalnie pięć lat w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody.

Po upływie okresu przechowywania danych osobowych administrator usunie dane osobowe.

 

 

V. Odbiorcy danych osobowych (podwykonawcy administratora)

Odbiorcami danych osobowych są osoby:

  • udział w dostawie towaru/usługi/realizacji płatności na podstawie umowy

  • świadczenie usług prowadzenia e-sklepu oraz innych usług związanych z prowadzeniem e-sklepu,

  • zapewnienie usług marketingowych

Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego (poza UE) lub organizacji międzynarodowej. Odbiorcami danych osobowych w państwach trzecich są dostawcy usług w chmurze.

VI. Twoje prawa

Na warunkach określonych w RODO masz:

  • prawo dostępu do swoich danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO,

  • prawo do sprostowania danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, czyli ograniczenie przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO.

  • prawo do usunięcia danych osobowych zgodnie z art. 17 RODO.

  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania zgodnie z art. 21 RODO

  • prawo do przenoszenia danych zgodnie z art. 20 RODO.

  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w formie pisemnej lub elektronicznej na adres lub adres e-mail administratora wskazany w art. III z tych warunków.

Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych zostało naruszone.

VII. Zasady bezpieczeństwa danych osobowych

Administrator oświadcza, że ​​podjął wszelkie środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia danych osobowych.

Administrator zastosował środki techniczne zabezpieczające przechowywanie danych oraz przechowywanie danych osobowych w formie pisemnej.

Administrator oświadcza, że ​​dostęp do danych osobowych mają wyłącznie osoby upoważnione.

 

VIII. Postanowienia końcowe

Przesyłając zamówienie z internetowego formularza zamówienia, potwierdzasz, że zapoznałeś się z warunkami ochrony danych osobowych i akceptujesz je w całości.

Zgadzasz się na niniejsze warunki, zaznaczając zgodę za pośrednictwem formularza internetowego. Zaznaczając zgodę, potwierdzasz, że zapoznałeś się z warunkami ochrony danych osobowych i akceptujesz je w całości.

Administrator jest uprawniony do zmiany tych warunków. Nową wersję warunków ochrony danych osobowych opublikuje na swojej stronie internetowej i jednocześnie prześle Ci nową wersję tych warunków na podany przez Ciebie adres e-mail.

Niniejsze warunki wchodzą w życie 25.05.2018.

 

Recenzje klientów

...

Dodaj odpowiedź na komentarz:

... Anuluj
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pełna (Desktop) wersja