Infobar icon

Dodaj nadruk do koszyka lub produkty OUTLET

Kategorie
 
 
 
PL 2
 
 
 
 
 
 

Procedura reklamacyjna sklepu internetowego GIVsport

uregulowania warunków reklamacji pomiędzy operatorem/sprzedawcą a klientem/nabywcą (zwanym dalej „RP”)

Postanowienia wstępne
1. Sklep internetowy pod adresem https://www.givsport.pl (zwany dalej „sklepem internetowym”) prowadzony jest przez spółkę GIVsport s.r.o., z siedzibą pod adresem Pod lipami 96, Liptovský Hrádok 033 01, zarejestrowana w rejestrze handlowym Sądu Rejonowego w Żylinie, wydział sp. z oo, sygn. 66444/L, ID: 50 527 584 (zwany dalej „operatorem” lub „sprzedawcą”), połączenie bankowe: Slovenská sporiteľňa, a.s., numer konta: SK98 0900 0000 0051 1988 0466. Dodatkowe dane sprzedawcy istotne dla kontaktu konsumenta ze sprzedawcą to:
e-mail: office@givsport.pl

2. Klientem (kupującym) w sklepie internetowym jest każda osoba fizyczna lub prawna, która składa w formie elektronicznej zamówienie na towary (produkt/y lub usługę/usługi).

3. Niniejszy Regulamin reklamacji reguluje stosunki prawne pomiędzy operatorem a klientem, przy rozpatrywaniu reklamacji dotyczących poprawności i jakości towarów i usług świadczonych przez operatora.

4. Reklamacja na potrzeby niniejszego postępowania reklamacyjnego oznacza prawo dochodzone przez Klienta z odpowiedzialności za wady towarów lub usług świadczonych przez Klienta, które wymaga określonego naprawienia szkody lub odszkodowania z tytułu wadliwego wykonania, lub niewykonanie przedmiotu umowy.


Procedura rozpatrywania reklamacji

Zapakowane i nieuszkodzone towary można wysłać do nas na adres: GIVsport s.r.o., Pod lipami 96, 03301 Liptovský Hrádok. Wraz z towarem należy również dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny. Po otrzymaniu towaru wyślemy Ci żądany produkt, a za wysyłkę zapłacisz tylko 29 PLN lub jeśli towar został uszkodzony, wszelkie koszty ponosi sprzedający. Wszelkie reklamacje staramy się rozpatrywać niezwłocznie (termin prawny na rozpatrzenie reklamacji wynosi nie więcej niż 30 dni od dnia złożenia reklamacji).. 

1. Na podstawie niniejszego RP osoba uprawniona może złożyć reklamację osobiście, pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

2. Z reklamacji musi jasno wynikać:
• kto składa reklamację (imię, nazwisko, adres stałego zamieszkania),
• przedmiot reklamacji, czyli czego wymaga klient,
• do kogo skierowana jest reklamacja,
• datę zgłoszenia reklamacji,
• podpis klienta lub podpis Osoby upoważnionej wraz z pełnomocnictwem.

3. W przypadku złożenia reklamacji drogą mailową, faksem lub pisemnie przez osobę upoważnioną w imieniu Klienta, do reklamacji należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Klienta w sprawie reklamacyjnej.

4. Jeżeli reklamacja nie będzie zawierała wymagań wymienionych w punkcie 2 niniejszego artykułu, zostanie uznana za nieuprawnioną.

5. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi nie więcej niż 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Sprzedawcą wystawia Klientowi pisemny dokument dotyczący rozpatrzenia reklamacji.

6. Zgłoszenie reklamacji oznacza dzień zgłoszenia reklamacji przez klienta. Za dzień zgłoszenia reklamacji uważa się:

• dla przesyłek pocztowych – dzień doręczenia reklamacji do siedziby klienta)

• w przypadku dostawy osobistej – data widniejąca na kopii reklamacji, którą klient potwierdza dostawę

• przy dostarczeniu e-mailem – dzień doręczenia wiadomości e-mail na adres e-mail spredawca.

7. Pozostałe stosunki prawne pomiędzy operatorem a klientem, nieuregulowane wyraźnie w niniejszym Regulaminie reklamacyjnym, będą regulowane odpowiednimi postanowieniami umów indywidualnych zawartych pomiędzy operatorem a klientem, odpowiednimi postanowieniami powszechnie obowiązujących przepisów prawnych obowiązujących na terytorium Słowacji Rzeczpospolita, w tej kolejności.

8. Klient jest uprawniony do zmiany lub uzupełnienia niniejszego Regulaminu Reklamacji w każdym czasie z uwagi na zmiany przepisów prawa i otoczenia biznesowego. Klient określi aktualną treść Procedury Reklamacyjnej publikując ją na swojej stronie internetowej.

Niniejsze RP wchodzi w życie i obowiązuje od 01.03.2016 iw pełni zastępuje poprzednie RP. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany RP nawet bez uprzedzenia.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pełna (Desktop) wersja